nesmat.horya
السبت، 16 يوليو 2016
كان منايا يا هنايا......كرم شحات
كان منايا يا هنايا
إنى يوم جمبك اكون
بس خلصت الحكاية
وقت ما فتحنا العيون
إتخنق حلم المحبة
وإتفجإنا مرة واحدة
إن بكرا مش عشنّْا
وإنت مش ممكن تكون
فيه معايا
كان منايا
# كيمو #
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
رسالة أحدث
رسالة أقدم
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق